Povrat, reklamacije i prigovori

U slučaju da kupac nije zadovoljan kupljenim proizvodom, isti može vratiti u roku od 14 dana. Vraćeni proizvod ne smije biti korišten I mora biti originalno zapakiran.  Za vraćeni proizvod kupac će dobiti povrat novca.

Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu:

Trgovina i usluge Blažević

Gradec 91a,10345 Gradec

Troškove povrata snosi sam kupac. 

Povrat sredstava

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Kupac može preuzeti obrazac za raskid proizvoda na ovom linku , te ga je potrebno ispunjenog poslati uz vraćeni proizvod. Kupac može jednostrano raskinuti ugovor putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju da raskine ugovor. U slučaju jednostranog raskida ugovora postupa se prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima.

Povrat sredstava izvršit će se nakon povrata robe. Povrat robe mora se izvršiti bez odgađaja, a najkasnije u roku od 14 dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ako kupac želi može se obratiti Trgovini Blažević na info broj 01/2797278 ili mail adresu trgovina@trgovinablazevic.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Trgovine Blažević.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju,s deklaracijom, te pripadajućim računom, uputama za korištenje i jamstvenim listom.

Zamjena robe

Kupac može reklamirati proizvod osobno u Trgovini Blažević, Gradec 91a, 10345 Gradec ili ga poslati na adresu Gradec 91a, 10345 Gradec.

Ako je razlog zamjene oštećeni ili neispravan uređaj, zamjena ide na trošak Trgovine Blažević, a ako je riječ o zamjeni uređaja zbog  želje kupca, kupac šalje robu na naše skladište u svom trošku. Svaki uređaj pregledan je prije isporuke i utvrđena je ispravnost.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na email: trgovina@trgovina-blazevic.hr.

Pravo otkazivanje narudžbe

I trgovac (Trgovina i usluge Blažević) i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ako trgovac (Trgovina i usluge Blažević) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.
Ako kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.
Ako kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata iste robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave te za iznos kartične provizije (ako je roba plaćena kreditnom ili debitnom karticom).

Prigovor kupca

Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) kupac može izraziti nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu. Kupac može dostaviti prigovor u pisanoj formi putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte,

na adresu: Gradec 91a, 10345 Gradec, na telefaks broj: 01-2797-278

ili na e-mail adresu: trgovina@trgovina-blazevic.hr

Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

KOŠARICA

close